Dekorera i massproduktion

Då så ni vill ju se våra verk förstår jag =) 
vi har kämpat på in i det sista och jag är helt slut idag... 
idag har vi ju även haft öppen butik här på skolan och vad roligt det är när det kommer så mycket folk!
Tyvärr fann jag det lite svårt att hålla kreativiteten igång idag... så det var lite slöare i tankeverksamheten när det gällde att göra buketter till försäljning. 
 
Men här står våra verk på rad... som ni ser har vi jobbat i gruppvis och producerat likadana produkter. 
 
 så här blev vårat hjärta, detta är jag jätte nöjde med, det blev så fint att jag köpte ett att ta med mig hem. 
Och detta var vår liggande dekoration.. 
Märkligt nog har jag inget kort på våran krans... men det kan hända att det finns en kvar som jag kan fota imorgon. 
Så... då var denna vecka klar med den sortens arbete... imorgon blir kanske en lite lugnare dag. Men idag har det dock snöat här i töreboda så hoppas på att det är fint väglag hem imorgon!
hejsvejs på er!
#1 - - Ragén:

Va duktig du är!! :)

Svar: Tack ska du ha tjejen! Kan inte ta åt mig hela äran dock. vi har ju så bra lärare som man kan få och sedan gjorde vi detta i grupp så vi fick alla vara med och vara kreativa och komma på nått som blev bra :)
Marléne Söderström