Städning och 3projekt i ett!

under gårdagen gick vi igenom vad vi skulle få att göra mer till öppet hus, vi ska ju ha försäljning oxå av buketter m.m jag, AnnSophie och Ulrika fick redesbukett och jag känner mig jätte nöjd med det! det ska bli så kul, för jag tyckte verkligen om att göra redesbuketter. vi sattsar på höst temat! tyvärr är ju vår gruppledare och 3dje gruppkamrat sjuk så hon får ju inte vara med så mycket i planeringen men jag hoppas hon inte känner sig alltför bortskuffad när hon kommer tillbaka. Men hon har varit med oss i tanken, stackare! :) inte kul att vara sjuk, men får hoppas att hon kan vara med på lördagen den 6e. för då kommer det bli ROLIGT på riktigt !

men resten av onsdagen gick åt till att städa undan rejält i montrar och i butiken, det blev verkligen en helt ny plats :)

idag har AnnSophie och jag fixat med det vegetativa, skrivit om växterna, byggt modeller till sagan och bara varit enormt effektiva! just de, vi har ju även haft personliga samtal med F. Jag är helt lugn med denna planering vi har inför öppet hus i min grupp, det känns som om vi kommer hinna med allt jätte bra :) men det kanske har sett ut som om vi tar det lite väl lugnt men, vi har lagt planerna bra och tänkt till ett par gånger! ni kommer att njuta av det färdiga resultatet! men detta är några saker vi ska ha med på våran pall!