Solen i Karlstad

Jag fick veta något som faktiskt gjorde mig stolt och lite mallig konstigt nog.. den 22/8 tror jag det var..
var kungligheter på besök i grannkommunen. och trots bombhot och annat skräp finns det något att glädjas åt!
Och jag glädjs åt att min senaste praktikplats fick äran att göra en bukett åt drottningen... Och jag kände mig lite mallig över att ha fått varit "lärling" hos härliga "J" som äger Gullvivans blommor! Ja jag är en tönt :) haha konstigt kanske men jag kände mig allt lite märkvärdig där ett tag.. trots att inte jag varit med ens när hon gjorde buketten :) buketten blev kallad Karlstad buketten och är inspirerad av solen i Karlstad.
Tyvärr tänker jag inte lägga upp några bilder på det men gå in på gullvivans blommor på fejjan och titta eller kolla in här för foton på kungaparets besök och gullvivans bukett http://fotobex.blogg.se/
#1 - - "J":

Tack så mycket! Ja räta dig lite extra på ryggen nu när du har praktiserat hos en "kunglig hovleverantör" ;)

Svar: haha ja jag sträcker på mig lite extra nu för tiden ;)
Marléne Söderström