Det går bra nu...

Pengarna rullar in som de ska nu!" haha ne det vore väl synd att säga men det rullar på nu med jobbsökeriet..
Jag har fått en del positiva responser och faktiskt ett jobberbjudande som jag tackat ja till..
Så även om jag vet att ni är nyfikna som busen så av vaktar jag med att säga med vad och vart jag ska jobba.
För jag vill inte bli så besviken om detta inte går vägen helt... Även om papper är på väg och allt sånt så är jag sån att jag inte vill säga sånt innan allt är hundra. Tråkigt kanske men.. Jag har svårt att ropa hej innan jag är helt över bäcken!
 
Det känns riktigt skönt att få komma ut och jobba och få göra något som känns givande än att söka jobb efter jobb efter jobb och inget händer.
 
Jag såg här om dagen ett avsnitt av dessert mästarna och kände att detta är något som jag ska titta på så i söndags tror jag det var så kollade jag från starten och vilka skapelser de gjorde! gudarnas!
 
Det som var genomgående i hela "säsongen" var lingonglass... jag tror att alla gjode det någon gång så det nöttes in i min hjärna och jag blev fundersam på om det var så jädra gott som dommarna stod och predikade..
så igår gjorde jag min egen glass.
Och ja det var så gott som de predikade..
ihop med en pepparkaka som smakade apelsin var det ljuvligt =)
ATT rekomendera!!!