Livet på en pinne

så... för att summera hela julgransförsäljningen... det var 12 härliga dagar även om jag var kanon trött på att det blåste konstant så har jag haft en toppen rolig tid och det är fantastiska människor som man stöter på. och jag fick en hel del inredningstips med mig från denna resa. som tex tallris och röda nejlikor på köksbordet. eller varför inte enris med fåglar som ser ut som riktiga fåglar. fast herrn hade det istället för julgran men jag kan tänka mig en vas med enris stående på golvet och en stor kvist enris. :) men den 23e stängde jag kl 20 och det kändes konstigt när man bott på ett ställe nästan i tolv dagar. Men jag vann även lite muskler och brände lite fett.. (4kg) helt förvånad över den vikt nedgången. ;) Min sambo tycks ha läst mina tankar gällande tallriset och röda nejlikor och gav mig denna när vi firade 5års dag :) Själva julaftonen firade jag och P hemma i vår lägenhet. kändes märkligt då vi alltid brukar åka runt. Men hur skönt som helst att få varva ned efter en hektisk tid och att få vara inne en hel dag var guldvärt ;) hahamen juldagen fick jag ta fram min dräkt för då skulle det firas jul. Sedan har jag jobbat ett par timmar, gjort min första valknop.. provat på att göra socker dekorer och nu ja. vi har planerat inför nyår och grejat m.m ;)sedan var tanken att denna blus skulle ha kommit tills imorgon ;)men ja... den kom inte tydligen. tråkigt när HM hade beräknat att den skulle hinna hit men ja. det är ju så runt högtider. :)nu ska jag ta en kopp te och försöka bli av med halsont som kastat sig på.