Kistdekoration Nr.2

Detta var vad jag nästan hann klart med under gårdagen men jag insåg att nålningen skulle ta mer än fem minuter som var kvar av dagen.
Även om jag tänker på romantik och härliga sommarkvällar när jag ser denna lilla bakelse och inte begravning så var detta en jätterolig dekoration att prova på att få göra. 
Jag valde att följa färgtemat med nålarna i bladen och tog cerisa nålar.
som ni ser så har jag valt att placera emillen lite högre än alla de andra för att få en annan känsla av dekorationen. Då jag kände att den var väldigt kompakt och blomrik så ville jag släppa in lite luft och det skira i min dekoration. 
 
 
Jag är super nöjd över denna veckas dekorationer och jag är egentligen nu redo för att göra ännu en och ännu en... för detta var kul! att få arbeta i den mängden med blommor och med de små bakelserna.