Opepp och balans..

Sitter och försöker få in färgläran... med ett par pauser som belöning
Denna Starten på denna termin har jag varit sjukt opepp...Och jag har ingen aning om varför.
Jag har svårt att hitta kretivitet och skaparglädjen helt enkelt... den bara gick i ide. 
Så jag har försökt att inspirera mig genom att använda mig av bland annat google och suger åt mig av andras skaparglädje och inspiration till nya tankar och nya ideer... 
 
 
 
Allt som glimmar är inte guld (allt vackert behöver inte vara dyrt)
Och alla buketter är inte i min smak men one of a kind:
Eller vad säger ni? vill ni ha ett tennisracket,bandyklubba, pingisboll..osv i er brudbukett? 
eller är det något annat personligt som ni skulle vilja ha med i buketten som symboliserar dig? 
#1 - - Kristina:

jag är nog alldeles för gammaldags :-) för ett tennisrack med blommor tycker jag bara passar på bild, men några honungsbin bland blommorna skulle jag gilla

Svar: Ja tennisracket är jag inte överens med ihop med blommor. Men ibland handlar det mer om en personlig bukett än vad jag har för smak :) ja det vore något du, det tror jag skulle bli fint som tusan:)
Marléne Söderström