Ett fantastiskt år...

Når sitt slut :) Imorgon är sista dagen och det känns både skönt och tråkigt! Det tråkiga är att jag inte kommer träffa mina klasskamrater varje dag men det ska bli skönt att slippa oroa sig över läxor och prov.
Men det är inte en dans att bli arbetslös igen. Verkligen inte. Men jag har ett fantastiskt år bakom mig som kommer ge glädje i många år frammåt och blir jag ledsen kommer jag leta fram dessa kort och bara flabba järnet för den dagen gav skratt i massor :)
Åsa du fantastiska kvinna,förändra dig inte! :)
 Jag har för många bra minnen och kort på oss alla tjejor att jag inte kan nämna alla tillfällen och tjejer men ni har alla en del i mitt hjärta.
Imorgon ska jag försöka att inte böla för mycket. Men jag lovar inget mer än att vi ses snart igen! 
Och nu när bloggandet är betygssatt kommer jag att dra ned på inläggen men jag kommer att fortsätta blogga det är ett som är säkert för nu har det blivit som en drog. :) never turning back.... 
För ni är väl nyfikna på hur det kommer gå efteråt för mig? 
 
#1 - - Kristina:

Fortsätt gärna,
denna sida har varit mitt sällskap många luncher. Önskar dig en fin dag idag o lycka framöver, Kanske något jobb står bakom hörnet. Kram

Svar: Jag ska försöka hålla bloggen uppe och lika intressant :) Jobb löser sig på något vis! Jag behöver nog inte vara orolig. :) ha en fin dag du med på din dag! Hoppas du blir bortskämd ordentligt :)
Marléne Söderström

#2 - - Åsa Nyberg:

Det var med tårfyllda ögon jag läste detta!!! Kommer sakna dig så mycket fina Marléne! Jag kommer oxå ta fram denna bild och känna glädje över denna roliga dagen på Liseberg när jag saknar dig och känner mig ledsen över att skolan nått ett slut. Puss och kram på dig vännen

Svar: ja det är inte annat att man känner sig lite vemodig idag! och jag kommer sakna dig massor med bästaste Åsa! puss o kram på dej goding! :)
Marléne Söderström