Lördag och firande av morsdag!

Morgonen började med lite mys på balkongen i solen.
sedan åkte vi ner till min mamma för att fira morsdag i för väg eftersom hon jobbar på söndag. Då vi blev bjudna på smörgåstårta och vanlig tårta. 
#1 - - Kristina:

Men det här tror jag du o mamma fått om bakfoten, Det är ju du som ska bjuda mamma, städa hela huset åt henne och plocka undan allt som ligger på bänkarna. Så var nog tanken från början, en dag när mamma fick vila sig. Hon var säkert jätteglad för besök av er

Svar: Ja jag vet att det är så det ska gå till när man firar mor men detta år har jag i alla fall hunnit med att rensa en rabatt åt henne innan morsdag. Och så har jag även rensat en pallkrage åt henne och satt potatis m.m så förhoppningsvis har jag varit till någon nytta ändå :)
Marléne Söderström