Oct. 01, 2013

imorgon går bilen mot Jönköping... det mesta är packat och jag har börjat funnit ro i kroppen... två dagar av smått kaos... med full rulle.. ovisshet. då det blev minusgrader så stöp mina planer rejält så jag har dessa två dagar haft tusen idéer och tankar kring vad jag ska göra och hur det kommer se ut men nu har jag fått klarare planer och en kanon plan! jag känner mig tillfreds! :)

sedan är det ju som härliga Lovisa skrev till mig, passar inte min stil så är det deras problem :)
Det är bara att köra på och se glad ut! this is awesome! att vara en av de första i debutant tävlingen är spännande.
nej jag tänker inte avslöja vad jag ska göra... så ni får hålla koll efter tävlingen. för då kan nog mina bidrag dyka upp här... jag är konstigt nog inte så nervös över själva hemliga uppgiften utan den jag vet om är jag mer nervig över... för den har jag lagt omtanke och kärlek på så den oroar mig mera. :)
men i fredags var jag och stöpte ljus inför julen!

jag börjar bli duktig på detta :) de blev väldigt raka denna gång

jag har varit på hantverksmässa.. men hittade en hattlampa... fantastist vackra är de :)