"Din röst är som ljuv musik"

Eller varför inte dansa tango genom livet? det är musiken som inspirerar min kommande bukett... en bukett som jag hoppas slår härliga Kristina med storm. lite tuffhet, lite nyskapande... något som är lite annorlunda ;) oavsett, jag har länge velat prova att jobba med materialet som LP skivor är gjorda i så jag började mitt projekt idag ;) på med spisplattan och en kastrull med vatten sedan var det bara att vänta tills den var tillräckligt varm att böjja och då kastade jag den över en glasskål och tryckte ned den mot skålen för jag vill ha en liten uppåtbuktad form på mitt rede! ;)för att få till hålet värmde jag kniven på spisplattan och skar så länge det gick och så höll jag på tills jag kommit runt så nu ska jag bara klura ut hur jag ska få till en ställning till detta oxå så jag kan börja binda buketten sedan ;) Så Kristina vad tror du? är jag på rätt spår i mina tankar kring din beställning.. tänk dig gula och orangea blommor i detta. jag tror det skulle vara Hur snyggt som helst men det kanske inte passar mottagaren? ;)
#1 - - Kristina:

Det blir jättehäftigt. Det är så kul med något som inte finns i alla affärer. kan jag hämta på onsdagkvällen o behöver jag råna banken innan kanske . Kramar i mängd,,o inga otäcka filmer ikväll

Svar: Det tror jag oxå, jag tycker sånt här är roligare än de vanliga butiksbuketterna ;) Du vill hämta den 26/2 alltså, ja det går toppen och betalningen kan vi ta när som. Men sätt en summa du vill ge så plockar jag blommor efter det :) ne nu är det slut på skräck ett tag ;) kramar i massor
Marléne Söderström

#2 - - Kristina:

vi är 4 som ska dela, vad får vi för ca 300. glöm inte att du oxå ska ha betalt

Svar: För 300 får ni bra mycket samt att jag får betalt så det låter som en bra summa! :)
Marléne Söderström