jag hinner inte med...

Ett endaste dugg! jag är på praktik, kommer hem och äter sedan är jag typ död! ;) Jag har det bra på praktiken. fina kunder och fina medarbetare.
men jag orkar inte skriva något värst utan jag gör en bildchock ist.

hittat katter utomhus ;)



från mig till P på alla hjärtans


skickat brev

Testarosa fullt utslagen.

Tulpanfrossa

imorgon ska jag på bröllopsmässa i stan. för att kolla läget och för att hålla mig lite ajour med trenderna. och sedan är det ju alltid kul att se lite fint. och dessutom kommer Haga limo till stan så jag tänkte passa på att hejja på Håkan om han minns mig från i våras :)
och så ska jag även på en nyöppning av matmässan. typ mini mini saluhall med mat ifrån trakten.får se om det är något att ha. oavsett ska jag njuta av morgondagen. tänkte försöka hinna ner till mina föräldrar oxå men jag får se vad jag hinner med. hej på er!