Funderingar

Senaste inlägget, den första bilden över vattnet där.... längst ut där skulle jag vilja ha en modell i lång svart satin klänning, eller röd... oj oj jag har börjat spåra iväg rejält tydligen.. men ju mer jag ser på bilden desto mer självklart är det att det skulle stå en kvinna där med rött böljande hår i vinden som står lite i profil och tittar ut mot vattnet med svart klänning med släp helst.. inget som sitter smetat längs benen utan gärna fluffigt. ja jag har en precis, konkret bild av hur det skulle se ut :)Den här bilden menar jag :längst ut där på höger sida om trädet... ja vi får väl se om jag orkar med det projektet. :) tror inte att jag har så många vänner som är sugna på att stå och frysa :)
#1 - - Kristina Ax:

Du får nog anlita en proffsmodell, de verkar stå ut i vilket väder o vilka kläder som helst. Kanske dragshow drottning Pontus :-D

Svar: Haha jag har inga klänningar som passar Pontus. Jag har laggt just den ideen åt sidan. Kanske kan bli nästa år ;)
Marléne Söderström