Slutgiltigt beslut

Nu har jag bestämt mig, för vad då tänker ni? =)
jo jag har bestämt mig för att anmäla mig till Flower Grand Prix Debutant, en tävling för nya florister som går av stapeln den 3oktober på elmia i Jönköping, en tävling som mina nerver kommer ångra att de sökt till.
Jag får hoppas att jag kommer med bara =) Men jag ska inte funder på om, och, men, varför och hur...
Nu kör jag bara sedan får tiden utvisa vad jag får ut av denna prövningen.
 
Man får ta en bit i taget =)
 
#1 - - Åsa Nyberg:

Är jag ledig den dagen kommer jag garanterat att komma till Jönköping för att heja på dig gumman!
Bra gjort att du bestämt dig för detta! Helt rätt!!! heja Marléne!!!

Svar: du är så välkommen att heja på mig om du kan och om jag kommer med i tävlingen! =) jag känner att det är en fin erfarenhet om jag får tävla, det kommer ge mig massor :) krams
Marléne Söderström