Träningsmaraton

Igår var sista dagen på skolan och den firades med äventyrsgolf, cider, Jordgubbar,kex och ost! och sedan en fika på hem bageriet i Töreboda bara för att vi inte kunde med att skiljas ifrån varandra på en gång. :)saknar dem redan.Jag avslutade utbildningen med fantastiska betyg som jag är chockad men glad över... och även ett fint kursintyg. Det jag saknar känner jag nu är ett yrkesbevis... det hade suttit fint efter denna utbildning.:) något för skolan att försöka fixa till nästa år kanske :)och igår antog jag utmaningen mot Hanna L och körde ikapp henne med 105st knäböj igår när jag kom hem... med hälen i marken :)60st idag.... och med en fruktansvärd träningsvärk. imorgon är det vila. så då drar jag igång med magen :) någon som antar utmaningen ihop med mig? Nu ska floristernas fika stunder bort från magen,låren och rumpan...för jag har de stunderna kvar i hjärtat ändå så de behöver inte sitta kvar på kroppen...jösses vad vi har fikat detta år :) bör väl göra utfall med för att det ska ta ännu mera men jag kör dessa två till att börja med. kommer väl dö på kuppen men det är det värt. kör åsas hero pepp rop och så kör man bara :) natt natt på er
#1 - - Åsa Nyberg:

Skojar du eller????:)....Utmaningen antagen!!!!! Börjar i kväll! Kramen

Svar: Haha klart jag inte skojjar :) nu kör jag! Arbetslös och rastlös så nu jävlar ska här trimmas kropp :) snor ont i hela kroppen idag! :) åh vad kul! heja heja :) jag får se hur länge jag står ut med crunches oxå, man kanske inte ska ta ihjäl sig :) kram!
Marléne Söderström