Sista examensprovet, brudbukett

Sista dagen med prov och då prövades jag med ett par bångstyriga rosor som var stora som knytnävar i blomman och såg ut som om någon kört över dem en gång för att sedan backa över dem igen. Jag var riktigt besviken på kvaliten på rosorna. Man ska inte ha SÅ stora rosor i en brudbukett...
men men vad gör man? Man tar vad man har. 
Jag är inte hundra procentigt nöjd med min brudbukett idag men jag är nöjd i alla fall. Min bukett blev lite för stor för min kund och jag hade velat göra om den men jag hade faktiskt inte tid haha. 
jag antar att ni är sugna på att se mina kreationer, men det får ni inte... för jag har inte lust att ge mina lärare något fusk =) 
Så jag har grunnat på lite andra saker som händer här i sommar för några vänner och sedan kom jag lite avsides och hittade detta. :
 
 

 
 
 
#1 - - Kristina:

Den med tidninspapper var häftig. Kan nog fungera som uppvaktning på bemärkelsedag med. Vad ska du nu fördriva dagen med i morgon? Inga mer prov att göra

Svar: Visst var den :) imorgon ska jag ha företagsekonomi och avslutar kursen med studiebesök på mr plant :) bara njuta.... Så skönt att proven är över!
Marléne Söderström