Tävlande

Jag var inne ännu en gång på elmias hemsida och fann detta. 
De har startat en tävling för debutanter! Jag skulle tro att detta är mer för mig än att börja med att slåss med de stora inbitna floristerna på en gång.
 
Tyvärr måste man vara med i F.Y.R.http://www.floristernasyrkesrad.se/
tyvärr och tyvärr men ja ni förstår nog att mina små kronor är lätträknade som student. Men blir man medlem i FYR har man även möjlighet att få Fiori som är en fin tidning att bläddra i som florist =) Men medlemsskapet där kommer nog att dröja lite till så jag i alla fall kan minska ned på mina utgifter som faktiskt är mer när jag bor här nere i töreboda på veckorna. 
 
Men åter till tävlandet... jag är sugen men jag har inte en aning om vad jag håller på med i oktober, men å andra sidan så väger ju erfarenheten upp det. Jag tror att det vore så himla roligt att få tävla för nu börjar nerverna klara av den pressen eftersom jag känner mig tryggare i yrket. 
Men jag ska avvakta lite och se till att allt annat ordnar upp sig inför sommaren innan jag börjar lägga på mig mer utgifter.  :) Ibland är jag så där fånigt realistisk och tråkig.äh nu ska jag ta kvällen här! hej på er