I väntan på berömmelse

Jag har börjat på en del små saker här hemma som jag velat gjort men inte riktigt tagit tag i... saker som tar tid men blir bra i slutändan..
Jag har massakerat min plasthortensia sin jag haft i många år och tröttnat på och fyllt en funktin med mitt rede..
Ett rede som påminner mig, när jag är lite ur balans, att jag är bättre än vad jag tror.
Jag har bakat bröd
Bakat brownie som var som en dröm!
 
Massakerat kottar..och upptäckt att tallkottar sluter sig när de blir blöta! =)
 
Jag har har även roat mig och faktiskt fått till lite tur =)
 
Gjort äpplemos sent en kväll för att jag hade dåligt med sylt till min morgongröt!
Jag har varit hos en av mina systrar och hittat lingon i mängder

Och i gigantiska format.
Jag har kommit på min katt att sköta sig på balkongen
Slappa i soffan
Och så har jag gjort denna... till balkongen om jag inte lyckas bli av med den på något vis =)