sedan senast

För lite mindre än en månad sedan lyckades min högra knoge penetreras av en skärva från en glasvas. hur allt gick till har jag svårt att svara på men jag skulle i alla fall ställa in en vas i kylen på jobbet när det hände.här är en bild på min normala vänsterhand och den något svullen högra handen. då var jag på väg till läkaren för andra gången. Och ja jag åkte till akuten så fort det hände men det svullnade upp dagen efter så jag var iväg ett par gånger till innan jag var nöjd med att svullnaden började lägga sig. Men nu är det läkt och fint men just det fingret hänger inte med till hundra och jag hoppas att det bara är ett övergående symptom ifrån ca 3veckors orörlighet. vi har firat en tvååring i familjen söta Fiesta rosen gästade butiken begravningshjärta Planteringar till butiken sedan gjorde jag en stor förändring och så har vi varit på jul inspiration och kol som täckmaterial var hur läckert som helst ihop med det röda :) sedan tröttnade jag på att leta efter mina verktyg så jag köpte mig ett bälte som jag ska inviga imorgon. Njutit av hösten gjort lite mysigt hemma hittat ett nytt yrke: chipsmästare!
#1 - - Jessica Hansson:

Hej! vart har du hittat verktygsbältet? Jag har letat runt lite, men alla är så dyra. Hittar inget under 499kr. // Jessica på Gullvivan :)

ps. AJ! tur att handen mår bättre!

Svar: Hej! Jag hittade det på http://www.froerochmeragront.se/sv/tillbehor/tillbehor/verktygshink-med-verktygsbaltetradgardshink.html Det var helt ok med massor av fickor :) detta är det billigaste jag hittat oxå.
Ja gud ja jag är glad att det gick så bra som det gick ;)
Marléne Söderström