vart tog de 10åren vägen?

Så.. jag blir alltså 30 år på måndag... hur detta är möjligt vet jag inte. för jag tyckte att jag fyllde 20 nyss.
Många tror nog att jag har ångest över allt jag inte hunnit med eller allt som inte hänt.. som Volvo,villa, vovve, barn... ja.. man kan se det som om att man borde ha allt det där nu. Eller så kan man se det som så att det kommer någon gång när tiden är mogen för det.

varför stressa fram något som ändå kommer att hända. eller visst det är inte självklart på några vis... men den planen jag hade som jag skulle uppnå vid 30 har jag fullföljt.. jag skulle må bra, hittat mannen i mitt liv och leva ett bra ekonomiskt liv. Och det gör jag... jag trivs med mitt liv, den jag är och hur jag har det. Jag kan unna mig det jag vill utan att räkningar blir lidande.

jag har en sambo jag älskar och en sambo som älskar mig. och ja båda är P.
:)

jag är ledsen om jag dödar allas förhoppningar om min 30års kris.
men den existerar inte. visst jag känner att jag vill tillföra mer resande i mitt liv. men den fronten har jag ju inte kunnat påverka förrens nu när jag har en lön som är stadig..
men jag kan bjuda på några bilder från de senaste 7 åren...



#1 - - Kristina:

Du är så fin gumman, Kul med lite kort. Du får väl vänta på 40-års krisen då :-) eller så hoppar du över alla kriser. Det är allt tillåtet det med. Kramar

Svar: tack! haha ja jag hoppar nog över allt vad kriser heter :) kram
Marléne Söderström