Företagsekonomi och en trött elev

Gårdagen var vi ju på galamiddag och det blev sent och svårt att lägga sig på en gång när man är uppe i varv så runt kl 01:00 kom jag till ro i pentryt. 
Så när morgonen kom var jag inte alls i form att ha företagsekonomi. men man kan ju inte svika en sådan karl som Karl Johan! 
Vi gick igenom lite läxa innan vi for iväg mot tidans cafe och fikade till ett inspirerande tal av ägarinnan. 
Vi blev även indelade i grupper två och två för våran uppgift att göra en affärsplan. Karl johan är som alltid härlig och inspirerad av blomster.Min grupp:
Han hade kollat vädret innan vi åkte till tidan
Kaffet som satt där det skulle!
Sedan vidare hemmåt i min pärla och väl hemma däckade jag i soffan i två timmar och sedan var jag igång och började min kur med krom och brännässlepulver.. brännässlan var ingen höjdare alls denna gång.