Syskonbarnen blir äldre o äldre o fler o fler

I lördags fyllde min systerdotter Josefine år så då var vi iväg och fikade och kramades och hejjade på alla. 
Det bjöds på tårta som var fruktansvärt god:
Kollade in lilla kotten oxå... han såg ut att njuta i solen! :)
En härlig dag !
Sedan vill jag stolt meddela att min kopparblad blommar! (jag fick stickling på den i höstas och den tycks trivas!)
#1 - - Kristina:

Är det bara barnen som blir äldre :-) för du blir förstås yngre,,,du har passerat 27 o sedan blir man bara 27+. Ser fram emot hur din klänning ska se ut. Så mycket nya ideer du har på din sida.

Svar: Självklart är det bara de som blir äldre jag känner mig inte en dag över 25 :) haha klänningen har vi limmat till idag och imorgon kommer de svassa runt i den på Liseberg och frysa känns det som =) jag står där på söndag... fast utan klänning =)
Marléne Söderström

#2 - - Anonym:

Är inte det väl kallt,,bara trosor o BH :-))))))

Svar: De kommer ha kläder under :)
Marléne Söderström