Jul, jul strålande jul!

Om några dagar är det julafton och jag kan nu erkänna att jag den senaste veckan och fram till jul fick en tillsvidare tjänst som julgransförsäljare. Det är inte glamoröst men jag får lite träning i kubdbemötande och så får jag så klart sprida lite julstämmning och glädje! Och jag har haft fantastiska kunder! De har glimten i ögat och skrattat har vi gjort massor. Många liknelser om granarna till tjocka tanten och pluffsig har det blivit och jag har fått massa tips om nya dekorationer. en dam idag skulle göra en ljuslykta med julgranskulor och varmlim! Det lät kanonsnyggt så det ska jag lägga på minnet. och en dam hade en stor kopparkittel istället för julgransfot och ett par hade en fot de haft i 25år med påfyllnadshål på sidan lätt åtkomligt. jag är förundrad över hur härliga människor är och detta behövde jag! att få prata lite strunt hela dagarna med folk ;) Min gran högg jag själv dock på egen hand att såga den lite lägre sedan var det värre med! :) hsha ja klant som man är. men nu är det nästan läkt och fint. ont gjorde det.nu ska jag sova och försöka hitta energi till imorgon för då ska jag slå mitt försäljningsrekord. 29granar. :) ja ni förstår... jag får bonus vid 200st sålda granar :) godnatt på er!