Förresten så.... blev jag taggad

Just de om ni minns så var vi ju med i en tävling på skolan med fairtrade och då hade jag turen att mitt bidrag kom med från skolan! Och inte minst med i fairtrade tävlingen. 
MEN om ni minns mitt bidrag.....
 
Bara För att jag var så j#%&la nyfiken så var ju jag tvungen att veta hur det hade gått för mig i tävlingen.
Vi vann inte, Men jag ville ändå veta hur man låg till.. 
Och vet ni... mitt bidrag kom tvåa! 
 
Det kändes hur förvånande som helst men jäkligt bra för min självkänsla!
Helt otroligt kul!
Och jag måste säga att jag nu en vecka senare när jag har smält detta besked i mitt sinne har insett att jag skulle kunna tänka mig att få möjligheten att tävla igen... så jag satte mig faktiskt i helgen och kollade in elmia garden flower grand prix som hålls i Jönköping varje år i samband med trädgårdsmässan.
Summan för att delta är inte farlig och är någonting som man kan göra för att skapa sig ett namn, om man inte flytt landet då.
 
Detta tåls att tänka på! Jag känner mig fortfarande idag pepp på att bara fylla i anmälan och skicka in meeeennnnnn säger min hjärna... varva ned, du vet inte vart du är då i landet. 
 
Men vad jag ville säga med detta blogginlägg är ett STORT tack till alla de som röstat på mig.
Efter samtal med min mor så förstår jag att hon kammade in ett par poäng åt mig haha...
så TACK alla som röstade på mig!
Nu ska jag varva ned och försöka få en blund i mina blå.