sommar kärlek

När jag, Åsa N och Hanna gjorde exponeringsprovet passade jag på att ta en stickling av den underbara kalanchoe pumila som vi köpte in. Den tog sig och skaffade rötter och nu har den även växt till sig och påminner mig om den härliga dagen. Och att jag måste både höra av mig och hälsa på mina klasskamrater snart.


igår tillbringade jag och min sambo dagen på stranden. en helt underbar dag!


idag slöstädar jag och Pontus tvättar. Då jag tvättade de senaste två tvättar nå själv kände inte jag för att tvätta dagens tvätt oxå. :)
Imorgon ska vi åka över till Karlstad och då ska jag passa på att kika in på min senaste praktikplats och säga hej.
och så ska jag hitta band och lite annat till ett bröllop jag ska göra brudbukett m.m till. kanske hittar något annat kul oxå:)
Hoppas ni har en strålande söndag.
#1 - - Hanna:

Men ååå!!! Har du fått fart på den fine blomman :D Den får du ta väl hand om och minnas våra roliga galnda stunder på sötåsen varje gång du vattnarn!! hahah :D

Svar: Haha jajemen, sedan kortet har den växt en hel del! självklart blir den väl omhändertagen! =) haha ja inte för att jag behöver den blomman för att minnas allt roligt men den kanske hjälper till så jag tänker till lite fler gånger på allt galet =) :D kram på dej!
Marléne Söderström