Flower grand prix debutant

igår var det tävlingsdax!
det kändes OK ända tills vi skulle påbörja arbete nummer 2.
arbete nummer ett fick vi förbereda hemma. Vi fick i uppgift att tillverka en konstruktion i temat återvinning. blommor skulle vi ta med oss till tävlingen. Vilket gjorde att många olika buketter yillverkades ! helt fantastiska buketter! så roligt att se kreativiteten :)
men här är min bukett.90min hade vi på oss att tillverka den.


sedan paus och förberedelse. och igång med uppgift nummer 2.
även "små smulor är bröd"... vi skulle göra cupcakes!


sedan var det dax för välförtjänt lunch! ;)
innan prisutdelningen! den avnjöts med Elin,Elins moder, Ulrica,Tage och Charlotte från Gretas blommor i Vetlanda.
sedan var det dax för domen! och att packa ihop sig och åka hem :)
Jag är fruktansvärt glad att jag deltog trots nervositeten och stressen... ;)

#1 - - Kristina:

jag som trodde det var idag, lördag!! Men nu är det gjort o du kan fortfarande, Bara att fortsätta vänta på drömjobbet. Cupcakes med blommor, Det var en kul vinkling tycker jag. Kram