Kärt återseende

I Söndags var jag i hajstorp och hade en träff med ett gäng florister! Hur härligt var det inte att se dem igen!


tre florist barn var med och förgyllde dagen ännu mera.
En fika på slusscafet och en genomgång av skördemarknaden och Mååånnnggaaa skratt senare for bilen hem och jag kom på mig själv att sitta och le när jag var i Gullspång. Dessa damer får mig att må bra! Det kan jag inte sticka under stolen med. Och det behövdes att få skratta ur sig och snacka massa minnen och nya projekt. Nu ska det inte dröja lika länge innan nästa gång :)
Idag har jag varit på jobbcoachmöte och skrattat och tjatat. fick lite filmtips oxå :) så ikväll har jag och Pontus kikat på This is the end... sjukt bra film faktiskt :)
Imorgon blir det förhoppningsvis lite seriösare.
och i morse startade jag dagen med att skriva ut min biljett till tävlingen och även att betala avgiften :) Så nu kan jag bara infinna mig på plats den tredje oktober :)


Sedan har jag gjort lite arbete till julkort och födelsedagskort...

I lördags fyllde mosters lilla gulle kille ett år oxå... sjukt fort går tiden.

Sedan springer dagarna på så jag har säker massa mer att berätta men jag har svårt att komma på allt :)