Kristinehamn sätter Kristinehamn på kartan!

Idag fick jag mitt besked om Flower Grand prix debutant.
och säger att Hell Yeah! jag kom med! Det trodde jag knappt själv! :)
fy i f*n vad kul det ska bli.. men lite nervös blev jag när jag insåg att det bara är att börja planera det jag kan och försöka få iväg inbetalning till tävling och meddela ams att jag behöver vara "ledig" i dagarna två då. ho ho ho nu ska jag ta och åka till affären och köpa mig något sött eller salt. något att smaska på iaf och fira att jag kom med. Tycker jag är värd lite mys nu efter en vecka med gröt!
#1 - - Therese:

Då ses vi där:) har också kommit med :)

Svar: Kul! Då ses vi där! Vart kommer du ifrån då? :)
Marléne Söderström

#2 - - Therese:

Jag kommer från Malmö, från Interflora Fresh Söderblommor :) Känns lite galet, men ska bli väldigt kul:)

#3 - - Josephine:

Kul, grattis! :)

Svar: Tack :)
Marléne Söderström