Ett foto om dagen ;)

Förra veckan blev jag fotad av en herre som förklarade att han gått med i en fotoutmaning som denna herre startat http://tobiasfischer.se/teman-2014/jag blev nyfiken och startade oxå. fast på instagram så jag är väl lite slöare eftersom jag inte släpar med mig min kamera överallt :) men igår var temat ljud och vad hittar man inte... jo ljudet av barnafötter förevigade i cement ;)idag är temat glädje och jag har inte funnit dagens glädje så jag återkommer :)
#1 - - Kristina:

Vilken kul ide, jag tittade på hans dagstema,,de fanns ju massor av ideer. Fota med mobilen verkar bekvämare än att släpa med kamera, men du är kanske bättre på det än vad jag är. Jag har ju en Bengt

Svar: Ja han hade roliga teman och eftersom hans tanke var att man ska bli bättre på att fota även om man är hobby fotograf eller proffs så tyckte jag att det lät bra :) Nej jag är urdålig på att plocka med mig kameran när jag ska någonstans. Bör börja ha den istället för handväska snart så den är med. För jag tycker det är kul att fota men jag rotar mycket med mobilen istället. Ja alla borde ha en Bengt som förevigar alla möten :)
Marléne Söderström