LP projektet

Igår var jag och min sambo ute och åt ihop med två kompisar. Vi provade ett ställe som bytt ägare och gjort om allt. Menyn verkade inspirerad av Italien och Jag kan inte vara annat än nöjd... Himmelskt god mat och härligt sällskap även om maten dröjde på öppningsdagen :) jag blev helt frälst i mörheten i köttet och sedan avslutade jag middagen med en mangosorbet som jag kommer att få bli tvungen till att gå dit för igen! Så maxim i Kristinehamn är numera ett toppen ställe att äta på men är man känslig för röklukt så bör man välja ett bord längre in i lokalen för det kändes in trots dubbla dörrar :) men det har alltid varit maxim's problem... så idag har dagen varit slö och jag har faktiskt klurat på mitt projekt så jag fick till ett skaft. så det blev till att ta 4st lagom tjocka blomstertrådar.. svart nr 16 skulle jag tro att jag tog. på med spisplattan igen sedan la jag bara blomstertråden mot plattan ett tag... fram med tången, för de blir varma! och sedan stack jag bara igenom lp'n där jag ville ha mina skaft och är tråden tillräckligt varm så bränner den ett hål igenom lp'n annars är det bara att fortsätta värma tråden. :)jag floratejpade blomstertråden efter att jag najjat fast den i lp'n faktiskt för jag tyckte att det blev bra ändå och det som kommer synas är inte tråden ;) jag passade på att värma upp ett knivblad när jag ändå hade på plattan.. för jag ville snygga till kanten och även se till så den inte var lika vass så tången igen och trycka lite sant skära.så sista touchen är att sätta i blommor.P frågade mig hur jag kom på den här idéen och jaaa ibland undrar jag själv ;) jag har ett sug efter att arbeta med nya material, prova mig fram.. skapa nytt och sedan är ju jag kär i reden. för man kan skapa i så många olika material då. ;) och sedan är LP skivor svarta och jag är ju lite kär i svarta saker.. ;) nästa projekt är med glödlampor så det projektet lär ni få vänta på ;)sedan avslutade jag kvällen med en film.. MAMA. det var det sämsta jag gjort. Skit bra skräckis med bra story men jag kommer nog titta en extra gång under sängen och i garderoben innan jag somnar i natt... Och det har jag inte gjort sedan jag såg IT när jag var 10år.... Burr